Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Johanna - 18 oktober 2011 22:24

Värken blir visst bara värre och värre just nu och det är skittråkigt  . Var på min underbara Yoga ikväll, men inte ens det känndes bra.

Jo, lite skönt känns det såhär efteråt när jag ligger i sängen, på spikmatta, nybadad, varm och bara känslan av att jag har rört lite på dököttet gör mej ändå lite nöjd.

Jag är mest orolig, förväntansfull, hoppfull, hopplös eller vilka känslor det är som poppar upp i mina tankar  inför morgondagen. Imorgon ska jag få alla provsvar,

om jag är tillräckligt "frisk" för att få börja den nya behandlingen eller om jag måste vänta ett tag till. För mej känns inte det ens som ett alternativ, jag vill INTE fortsätta gå i ovishetens skugga längre.Förmodligen får jag även imorgon, svar på när jag isåfall ska börja.  Det gör faktiskt inget om det kommer igång med något nytt nu för jag känner så tydligt att det går utför just nu. Både fysiskt, och ve och fasa psykiskt också. Trött, grinig, gnällig, elak, och är en riktig bich enligt barnen. Inte alltid, men helt klart händer det för ofta tycker jag. 

Därför ska jag försöka sova, lite och förmodligen grubbla lite, men i morgon är det nya friska tag som gäller  

SLE

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards