Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Johanna - 14 oktober 2011 00:48

Drömmar har vi väl alla, jag drömmer om en dag då jag kan känna att jag hanterar och framför allt accepterar min situation. Men jag har en annan dröm också.

Förr var den drömmen att åka till ett varmt, härligt land med vackert mjuka vita stränder och ett azurblått hav, 40 grader i skuggan, strålande sol och paraplydrinkar. Det kan jag ju bara fetglömma   . Solen är min värsta fiende, utlöser så mycket tråkigheter i kroppen så det är inte ens värt att tänka på, jag börjar så sakta att börja acceptera detta, men inte helt fullt. Inte än illafall!!

Nya drömmen är att åka till Skottland, vandra i bergen i Glencoe, sitta på en topp, läsa en bok och smaka på en riktigt god whiskey. Det är en dröm jag delar med en god vän. Hoppas verkligen den kan gå i uppfyllelse och att vi kan komma iväg.


Plöössligen händer det   

 

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Skapa flashcards