Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Johanna - 4 oktober 2011 10:22

Så känner jag mej just nu, som ett stort frågetecken? 

Läkarbesöket igår gav just ingenting tycker jag. Vad trodde jag egentligen? Att han skulle säga att allt var bra och att ett misstag har begåtts? Riktigt så dum i huvudet är jag väl inte. Men ändå!!!

Cytostatikabehandlingen har inte givit den effekt som önskats, vilket hittills inga mediciner gjort. Läkaren säger att jag är en av dom mest svårbehandlade han har?? Men den trevligaste patienten han har. Vad då trevlig? Jag vill va frisk!!!

Ett hopp finns ändå kvar, en helt ny medicin för SLE -patienter som godkänndes i mars och släpptes då i USA. Nu får man även börja använda den i Sverige.

Det blir nu till att vänta i ca en månad innan jag får börja för att min benmärg ska "vila" lite innan nästa gift ska in i kroppen. Benlysta heter den nya medicinen, som också ges i dropp, dom tre första gångerna var 14 dag, sedan en gång i månaden. Så det är väl bara att tuta och köra, men jag är trött på skiten!! 

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards