Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Johanna - 30 oktober 2011 22:47

Inget kul! Känner mej bara hopplöst grinig och gnällig.

Helgen som varit har inte varit så bra. Ont som f*n i alla stora leder i kroppen. Fick en kortisonspruta i vänster axel innan jag åkte hem från sjukhuset i tisdags. Hade kanske hoppats på att värken skulle försvinna, men istället är den värr!! Det är ju inte så kul eftersom det inte heller är ett nöje att ta själva sprutan, gör ont som ....... Svårt att förstå att jag som har varit så spruträdd i hela mitt liv nu ber frivilligt om att få dessa sprutor. IDIOT!!!

Tur att jag har en fantastisk syster som står ut med att höra mitt gnäll, och som tar hand om sin storasyster när det är så här jobbigt.

Tillbringade hela lördagen med henne och hennes yngsta dotter, (mosters gull). Blev uppassad med lunch, fika, och sen middag med ett par glas rött. Sen blev det sängen och vila kroppen.

Lång sovmorgon på söndagen, och en näve painkillers till frukost. Lite för mycket som värker i den här kroppen tycker jag.

Dagens bästa var att jag fick med mej pappa på innebandymatch till Mörlunda för att kolla mellandottern Ida. Matchen slutade 4-4 och var rätt spännande, hon gjorde inga mål men spelade bra. ( sa den partiske modern).

Äldsta dottern, Karins lag vann med 14-0 och hon gjorde 3 mål och 4 ass. 

Fick oxå hem min yngsta förmåga Emma, som varit och hälsat på Karin i Halmstad. Skönt att hon är hemma igen.

Avrundar kvällen med en ny näve painkiller och hoppas på en natt med lite sömn, så får jag se om jag tar mej till jobbet imorgon.


Aj, Aj, Aj,

           


Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards