Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Johanna - 11 oktober 2011 22:32

Trotsade värken och gick till jobbet idag, skönt att vara på benen igen även om inte huvudet va lika piggt på att koncentrerar sig.  Eller så var det bara min vanliga allmänna förvirring, inget konstigt alls!

Jobbade iallafall hela dagen, och försökte mej på konststycket att ingå i ett socialt samanhang och jag tror nog det gick bra.

Hem efter jobbet och blev glatt överraskad av att mitt kök redan hade hunnit bli klart. Det blev jättefint.

Sen iväg på underbara Yogan, den gör mej så gott, något som måste rekomenderas till Er alla, särskilt Ni med värk i kroppen av en eller annan orsak.

Kommer hem efter yogan och möts av kantarell doft, varma mackor står färdiga och te är upphällt. Den ungen har jag lyckats bra med . På det stora hela taget har det varit en bra dag. Hoppas natten blir bra, utan att jag blir varulv, har vissa tendenser till att bli mångalen med dålig sömn som följd. Men den som lever får se!

  

   Tack älskade gumman för att du fixat till din mamma !!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards