Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Johanna - 12 oktober 2011 21:03

Hur bra kan en dag bli när den börjar med svåra val? Eller det handlade nog inte om ett val, utan om att jag snozzade liiite för länge i morse. Jag är ju lite av världsmästare på det. Så därför blev det lite fel flingor till frukosten. 


Ja ni kan ju gissa!!      


Ha ha, ja så kan det gå. Hur blev det sen då? Den första frosten fick skrapas från bilrutan, men vad gjorde det, det var en så underbar, klar och vacker höstmorgon. Synd att jag blev så sen, annars hade det passat med en morgonpromenad till jobbet. Men det kommer nog med all säkerhet fler vackra dagar.

Jobbet ja! Jag är så tacksam för att jag ett jobb att gå till, men just nu säger knopp och kropp, STOPP!! Heltid är för mycket. För det första känns det som om jag är i ett vakum, där jag bara väntar på att något ska ske. Orolig för hur dagen ska bli, hur morgondagen kommer att bli, och hur framtiden kommer att se ut. Kan kännas lite onödigt att lägga energi på dessa tankar, men det är lite svårt att komma ifrån när det är en ständig kamp i kroppen, ständigt någon del av kroppaset som hettar, bränner och värker. 
Ska för stunden försöka släppa tankarna, sjunka ner i ett varmt bad med en härligbadbomb från Lush, lite tända ljus med pepparkaksdoft, avsluta med min underbara cocoa butter kräm , en varm kopp te, och till sist  en stund på spikmattan. Sen zzzzzzzzz   zzzzzzzz  zzzzzzzzzzz.......... och fint sällskap får jag visst!

  Liten Lina, och stor Felix, hög mysfaktor!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards