Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Johanna - 10 oktober 2011 21:25

Det blev inget jobb idag heller, och jag börjar bli väldigt trött på att vara trött!!

Enligt Vårdguiden är trötthet en naturlig känsla som betyder att man måste vila?? Nähä?? Det finns inget naturligt med att vara så här trött, desutom får jag snart liggsår på köpet. 

      

Vill göra så mycket men det stannar mest som tankar och drömmar, men en dag kommer nog all kraft och ork tillbaka och då.........

Tanken just nu är iallafall att jag ska till jobbet imorgon, annars finns det risk att jag blir helt socialt missanpassad. Jag blir lite folkskygg när jag inte mår bra, tycker det är jobbigt att gå i affärer eller vara bland människor jag inte känner. Svårt att förklara för det är inget som syns på utsidan, tror jag iallafall. Jag vet ju att jag mår bättre av att vara på jobbet bland vänner, och inte ligga hemma och fundera så mycket. Men det är mycket tankar nu, så det är lite svårt att låta bli.

Värken i kroppen är också lite svårt att tänka bort just nu, så kanske, men bara kanske, är det dax att öka på helvetespillren. Det är inget jag vill, men........ Vi får se hur länge jag står ut.


Jag har iallafall fått ett nytt fint kök idag och det är jag jätteglad för, det kommer bli så fint när allt är klart, och imorgon är det Yoga igen .  

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards