Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Tjoho!

Av Johanna - 28 mars 2012 20:53

Det kunde jag aldrig tro att den här dagen skulle bli så bra som den blev, eftersom natten var som den var!

Tog mej en välförtjänt sovmorgon ( tycker jag) eftersom natten inte bjöd på speciellt många timmar. Sen har det gått i ett nästan hela dagen. Lämnade min bil till snälla grabbar som ska göra den vårfin, och sen iväg till den varma härliga bassängen för lite välbehaglig träning ocg avslappning för en värkande gummas kropp.

Efter det så mötte jag upp min Ida för lite lunch date med tillhörande shopping, så nu är jag ägare av ett par fin fina ORANGEA ( knepig stavning, men har googlat) byxor, och sen inmundigade vi en härlig lunch på Tant Grön. Vi hann inte sitta och njuta så länge innan nästa projekt, nämligen klippning. Sååå himla skönt att bli av med håret, och så lite färg på det. Blev helnöjd!

Samtalade med läkaren på eftermiddagen, och det var väl inget nytt under solen. Ska upp till Linköping för droppbehandling en gång till och sen ska det göras en utvärdering om hur det gått. Vi kunde konstatera både han och jag att det nog inte har gett det önskade resultatet. Men skam den som ger sig!! Han får väl ta och trolla fram någon annan underdundermedicin!!

Nu ska jag ta en kopp te och njuta av att den här dagen har varit bra och att jag fått mysa med min fina dotter, hoppas på bättre sömn i natt och härliga drömmar. Sweet Dreams!


   Mys och mums på samma gång  

 
 
Martina

Martina

29 mars 2012 03:52

Gillar bra dag men ogillar uteblivet resultat på behandling.
Har besök från Götet denna veckan men vad sägs om lunch på stan någon dag framöver?
Kramar

http://marlino.blogspot.com

Johanna

29 mars 2012 22:27

Men mest gilla ;)
Klart vi ska luncha, du och jag, tror nån de ;)

 
Ingen bild

Sunna

29 mars 2012 16:41

Ni är så lika, söta som socker båda två

Johanna

29 mars 2012 22:28

Du vet hur man gör en glad ;)

Kram

 
Krister

Krister

29 mars 2012 22:49

OJ! Vad lika ni är!
Låter som du hade en ganska bra dag igår! :-) Bra att hjärnan får slappna av lite ibland med trevliga saker.

Hoppas din natt blev lika bra.
Sov gott.

http://onestars.blogspot.com

Johanna

29 mars 2012 23:56

Tack tack,, natten blev bra och dagen ännu ett steg bättre än igår. Just nu känner jag livet i mej :)

Kram och hoppas du mår så bra det går!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 11 september 2017 10:13


Så där ja! Dax att skriva en rad eller två😀   Hur mår jag? Jo synd att klaga, men det gör jag ändå. Min SLE är förhållandevis lugn, jag knapprar mina meduciner och får kortisonsprutor med jämna mellanrum! Har oxå fått den stora äran att l...

Av Johanna - 2 februari 2016 21:55


Ja det var visst ett antal år sedan jag skrev. Då var syftet att ha lite koll på min trognaste, tråkigast följeslagare SLE /LUPUS? Jag behöver fortfarande koll för den slutar visst inte förfölja mig.Mycket har hänt sen sist! Jag har tagit jägarexamen...

Av Johanna - 10 november 2015 21:44

Mycket länge sedan jag skrev så det är väl på tiden? Återkommer med lite mer när energin kommer till mig   ...

Av Johanna - 27 februari 2013 22:55


Vilken dag! Vilken helt fantastisk vacker dag det varit idag, dessutom ledig, inte helt fel. Igår var jag dock hemma från jobbet pga en väldigt dålig natt kvällen innan, jäkla skit illamående efter sprutan. Men det var igår, och idag har solen visa...

Av Johanna - 24 februari 2013 22:12

Helgen är över och allt är som förut! Jättebra med andra ord     Eller? Nä faktiskt inte! Försöker samla ihop hjärnan och sluta fundera så mycket, det är väl bara att gilla läget och Go with the flow! Det är väl inget fel på mej? Jo liiiite kansk...

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards