Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Johanna - 22 mars 2012 21:33

So far so good!

Jag visste det, jag hade det nog i mej. Det var ju bara tre eller fyra dagar sen jag sådde lite frö, och i går kväll när dom skulle få lite kärlek och jag lyfte på plasten så.....


   Ruccolan är på G  


Tyvärr är inte jag lika på G som mina små skyddslingar, har sån satans värk i ansiktet där huden nu börjat spricka och vara. Har fortfarande inte pratat med läkaren som har försökt ringa mej ett antal gånger på förmiddagen. Men kan man inte ha mobil på jobbet så kan man inte. Skit oxå. Jag behöver verkligen ngt för så här kan jag INTE ha det. Undrar om huvudvärken har något med det här o göra? För han med hammaren har inte slutat väsnas innanför pannbenet. Vilket kanske är bra har jag visst skrivit förrut, men det kan väl inte värka i tomrum? 

Har i dag i allafall inhandlat ett parasoll till min balkong, så det kan jag stryka från listan av viktiga saker. Återstår något fint att sätta på skallen, hatt, keps eller???? Jag får se vad det blir, och så givetvis en bra solkkräm. Sen kanske jag vågar mej ut igen. Nu blir det faktiskt lite piller av olika slag, och så har jag tvättat och spritat händerna för jag tror jag river mej i ansiktet på natten för det kliar så in i......  och jag tror inte det är så nyttigt att klia när det ser ut som det gör. Så sova nu och händerna på täcket.......

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards