Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Johanna - 20 mars 2012 22:56

Nu är alla små fröer nere för idag! Det blev luktärtor som kommer lukta buljong, och krasse som kommer lukta inlagd gurka, men någon ska ju vara lite annorlunda så det blev jag .

Detta kommer följas med stor spänning, väntan på att dom små fröna ska våga sig nyfiket upp för att känna vårsolen varma strålar, och förhoppningsvis växa sig stora och starka. Dock vet jag med mej själv att jag är sååå ivrig till en början, o sen när allt är klar och fint på balkongen så glöms det lite bort. Men i år SKA det bli annorlunda tänkte jag. Eller iallafall ambitionen är att det ska bli annorlunda. Så heja mej nu kör vi!!

Idag kännde jag mej tvingad att ringa till Linköping och fråga om det är meningen att jag ska se ut så här som en pizza i ansiktet? Jag är inte så värst fåfäng men det gör ju för i satan ONT! Lite nya piller blev utskrivna och så fick jag skicka upp lite bilder som läkaren ska kolla på imorgon, så får jag se vad han tänker göra åt saken.

I morgon ska jag dessutom premiär bada på sjukgymnastiken, och det ser jag fram emot. Jag bad om en remiss ditt för ca en månad sen, så jag tycker faktiskt att det gick riktigt fort och smidigt, och så kan det ju faktiskt få vara någon gång. Ska bara hålla tummarna för att jag fixar det med min för tillfället dåliga hud. Men jag kanske inte beöver göra djupdykningar.

I morgon kommer det dessutom bli en alldeles toppenbra dag att gå till jobbet, min bästa vän och kollega kommer tillbaka från en månads lång semester. Me like, kram och pratakalas  . Bäst kanske därför att jag försöker anfalla kudden för att orka upp i morgon, får inte heller glömma att det är provtagningsdagen..... Alltid något att tänka på, men det är ju bra då håller man hjärnan i gång. Godnatt på mej.....  zzz  zzz  zzzz O dröm något sött zzzz zzzz.

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards