Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Johanna - 16 oktober 2011 21:11

Dj**la skit!

Att vara i solen en heldag som det blev på havet igår var inte det bästa. Natten till söndag blev det nog bara 3 timmars sömn, om ens det. En kropp som känns som 300 grader het ugn, det värker och svullnar i alla leder, både stora som små, har ett konstigt tryck över bröstkorgen som gör det svårt att andas, och givetvis ser jag ut som ett stopptecken i ansiktet.

Det kostar visst på att ha det trevligt en hel dag, det gäller bara att acceptera att det kan bli så. -men det är just det som är problemet. Jag kan inte acceptera!!!

I natt hoppas jag på att det kan bli några timmar mer sömn, och att jag vaknar med en något mer snäll kropp imorgon,  en ny arbetsvecka hägrar ju, och den vill jag inte missa.



Make A Wish... Make It Right...
Make It Last For The Entire Night!!!! 

SLE
Av Johanna - 16 oktober 2011 20:43

Vilken helg det har varit. Helt fantstiskt väder, strålande sol från en knallblå himmel, ett hav som var nästan spegelblankt, och där var jag!!

Det var den årliga havsfiske turen med ett gäng kollegor som ägde rum, det blir en gång på våren och en gång på hösten. Det enda problemet är att vi får aldrig fisk, men det är ju naturupplevelsen som är det viktigaste, och finns det något bättre än havet. Det är en riktig lisa för själen. Jag känner mej fantstisk lyckligt lottad som har denna möjlighet att komma ut till havs, att ha möjligheten att bo så nära havet är frihet!


 

Skimrande hav!

 

Skepparen hade fixat lite gott att äta!!

 

Ett av Ostkustens vackraste sjömärken enligt Evert Taube!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Skapa flashcards