Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Johanna - 2 oktober 2011 22:18

Har denna helg tagit farväl av en mycket älskad gammelmoster. Det var en väldigt vacker och ljus högtid med många människor som ville ta farväl av denna underbara människa som blev 95 år. Det var tur jag kom ihåg att ta med mej näsdukar!!


När sommarn mot hösten sig vänder,
då samlar sig flyttfåglars rad.
De längtar till ljusare länder
med vårliga, grönskande blad.


De vet, att när sommaren svalkas,
då närmar sig uppbrottets stund.
De vet, att när höststormen nalkas,
då väntar en varmare lund.
(Flyttfåglarna, Lydia Lithell)


    


I övrigt har helgen varit väldigt lugn och lång eftersom jag hade semester i fredags, men jag får inte så värst mycket gjort tycker jag, Orkar inte med så mycket för tillfället. Har inte ens varit ute i skogen, och Det händer inte ofta. Jag är så vannsinigt trött på att vara trött, men så mycket piller jag stoppar i mej, så kan jag säkert hitta något piggpiller också.

I morgon ska jag iallafall till min läkare vilket jag ser fram emot. Hur man nu kan se fram emot att träffa en läkare? Det måste ju betyda att jag är sjuk? Men han säger nog att jag är frisk, och att min ovänn har dragit, och att vi inte behöver träffas mer!! Dream on! Acceptera, acceptera!!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards