Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Johanna - 25 oktober 2011 21:55

I säng och ska försöka mej på att sova. Tänker faktiskt ta hjälp av lite sovpiller för att komma til ro. Har varit på Yoga i kväll, och det brukar iallafall ge någon form av frid, och jag brukar sova bättre den natten. Men jag känner att tankarna går till morgondagen!

Äntligen!!! Eller det låter ju inte riktigt klok att säga äntligen till att få medicin. Men nu är läget som det är. Jag måste hitta en medicin som gör mej något friskare, även om den här kroniska, envisa lilla ovännen på tre bokstäver alltid kommer finnas där på ett eller annat sätt  . Åker till Linköping imorgon för att få behandlingen där. Det är en alldeles ny medicin, Benlysta, som blev godkännd i Sverige nu i sommras, och dom vill ha lite extra koll på mej för att jag visst är lite överkänslig för biverkningar. Så det blir till att bli Östgöte för en natt, det ska nog gå bra tror jag, har ju min rötter i Östergötland.

Hoppas förstås väldigt mycket på den här medicinen, trots att min läkare säger att jag inte ska alldeles för höga förväntningar. Hur låter det? Problemet är väl att den inte är direkt framtagen för patienter med svåra slemmhinne engagemang, men vi hoppas på det bästa. Vad mer kan man göra??? Har ringt och pratat med avdelningen jag ska ligga på för att höra om det va OK att ta med sig datorn?? Självklart var det OK, så då har jag lite att pyssla med imorgon oxå.

Inte nog med att jag ska ta hand om mej själv imorgon, ska givetvis och besikta bilen, det kanske är värre än att ge mej lite dropp. Hoppas jag får lite kaffe på sängen imorgonbitti av mina älskade barn!!!


   Jan Stenmark

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards