Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Inställt för Wiberg!

Av Johanna - 5 mars 2012 19:41

Skulle ha varit i Linköping i dag för inläggning och behandling, men det var lite för mycket operationer där uppe så dom hade inge plats för lilla mej, om jag inte ville ligga i ngn skrubb, och det kan ju kvitta!

Det blir på Onsdag istället, så det känns precis som vanligt, alltid ngt att vänta på, gillar inte det riktigt.

Tagit min lilla måndagsspruta i dag, inte helt smärtfritt måste jag säga, för det första tycker jag det gör ont att ta den,( väldigt larvigt) och sen skiten som kommer efter. Inte så illamående den här gången heller, har faktiskt snart tryckt i mej en choklad kaka alldeles själv,inte den största sorten jag lovar  . Men jag känner att jag inte tål skiten, det blir så stickigt i kroppen och på huden, svullen under ögonen och värk i kroppen, mer än vanligt. Men jag får väl prata med Il Doctore på onsdag så får vi se vad han tycker om saken.  

För övrigt så har veckan som gått varit bra, kom iväg bra till Göteborg, hade lovat mamma att bara sitta brevid i bilen och bara vila, men huxflux hade jag kört hela vägen till Göteborg, gillar ju att köra bil. Seminariet var bra, och kul att träffa kollegorna från Sveriges olika hörn. Men jag förstod när jag kom hem varför jag bara för tillfället jobbar 50%. Jag var helt slut, och tog ledigt fredagen och bara njöt i den förbjudna solen, iallafall en stund, och med hög faktor på lilla näsan. Lördagen var vilodag igen, och sen träff med vårt fin fina tjejgäng. Söndagen bestod av skidor, skidor och skidor... Dock inte jag då men ett antal andra galningar som åkte några mil i Sverige. 

En bra helg avslutades med Tacomys med mina gullungar Ida, Emma och vår bästa Jakob. 

Nu är det ny vecka och nya möjligheter, får se hur den kan bli..... Spännande....... Nu lite bilder från veckan...



   Tapas i Göteborg, underbart!


 

Mina underbar tjejer, lördagshänget!!


 

Vasloppet med katten Felix!


   

Måndagspromenaden i svinkylan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 11 september 2017 10:13


Så där ja! Dax att skriva en rad eller två😀   Hur mår jag? Jo synd att klaga, men det gör jag ändå. Min SLE är förhållandevis lugn, jag knapprar mina meduciner och får kortisonsprutor med jämna mellanrum! Har oxå fått den stora äran att l...

Av Johanna - 2 februari 2016 21:55


Ja det var visst ett antal år sedan jag skrev. Då var syftet att ha lite koll på min trognaste, tråkigast följeslagare SLE /LUPUS? Jag behöver fortfarande koll för den slutar visst inte förfölja mig.Mycket har hänt sen sist! Jag har tagit jägarexamen...

Av Johanna - 10 november 2015 21:44

Mycket länge sedan jag skrev så det är väl på tiden? Återkommer med lite mer när energin kommer till mig   ...

Av Johanna - 27 februari 2013 22:55


Vilken dag! Vilken helt fantastisk vacker dag det varit idag, dessutom ledig, inte helt fel. Igår var jag dock hemma från jobbet pga en väldigt dålig natt kvällen innan, jäkla skit illamående efter sprutan. Men det var igår, och idag har solen visa...

Av Johanna - 24 februari 2013 22:12

Helgen är över och allt är som förut! Jättebra med andra ord     Eller? Nä faktiskt inte! Försöker samla ihop hjärnan och sluta fundera så mycket, det är väl bara att gilla läget och Go with the flow! Det är väl inget fel på mej? Jo liiiite kansk...

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards