Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Femte behandlingen!

Av Johanna - 31 januari 2012 22:40

Behandling nummer 5 avklarad!

Usch o fy vad jag inte vill mer nu. Orkar inte hålla på och åka till Linköping och få medicin som inte gör underverk. Trodde jag väl egentligen inte den skulle, men lite bättre än så här kunde det väl få vara? Den 13 Februari ska det utvärderas hur det gått, och ytterligare en medicin ska sättas in då, så lite hopp finns kvar!!

Uppe med tuppen var jag iallafall eftersom tåget gick 06.23 och då piggnade jag till, för det var ordentligt kallt ute i morse. Det är härligt för då kanske vi äntligen kan få lite skridsko is . Hoppas hoppas, men nu har det ju lovats snö har jag hört. Men den som lever får se!

Själva behandlingen gick väl hyfsat bra, fick börja med att ligga med värmekuddar på armarna för att dom lättare skulle kunna hitta något fint kärl att sätta nålen i, och det gjorde susen, lyckades på andra försöket. Så tjofs i med droppet och sen dröjde det inte länge förrens jag somnade. Blir så in i den trött bara av att vara i den miljön. 

Sen kom ett supersug på semla över mej, så när allt var klart och dom hade haft mej under observation ett par timmar så blev det en fika på Linds café i väntan på tåget hem, MUMS!!

Nu kommer sviterna efter dagen, med feber, ont i kroppen, illamående och konstiga stickningar i huvudet och på kroppen. Hoppas bara det försvinner till imorgon för då ska jag huxflux sitta hårfärgningsmodell!!

Nu blir det sexdödaren ONE Pice på, lite piller, en kopp te och sen den eviga väntan på den lilla gubben i blått!!



   Dagens njutning!!

 
 
Ingen bild

Karin

1 februari 2012 09:53

Du är bäst mamma<3

Johanna

1 februari 2012 22:34

Mitt

 
Annika

Annika

2 februari 2012 14:06

Oj, vad mycket besök det blir till Linköpings Us för dig, hoppas att det någon gång kan vända & bli bättre.

Visst är det gott med Linds semlor, älskar dessa underbara bakverk.

Styrkes Kram till dig

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

Johanna

2 februari 2012 14:44

Tack för dina kramar :)
Det kan tänka sig att det blir en semla idag igen, liiite svag för dom där godingarna :)

Kram till dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 11 september 2017 10:13


Så där ja! Dax att skriva en rad eller två😀   Hur mår jag? Jo synd att klaga, men det gör jag ändå. Min SLE är förhållandevis lugn, jag knapprar mina meduciner och får kortisonsprutor med jämna mellanrum! Har oxå fått den stora äran att l...

Av Johanna - 2 februari 2016 21:55


Ja det var visst ett antal år sedan jag skrev. Då var syftet att ha lite koll på min trognaste, tråkigast följeslagare SLE /LUPUS? Jag behöver fortfarande koll för den slutar visst inte förfölja mig.Mycket har hänt sen sist! Jag har tagit jägarexamen...

Av Johanna - 10 november 2015 21:44

Mycket länge sedan jag skrev så det är väl på tiden? Återkommer med lite mer när energin kommer till mig   ...

Av Johanna - 27 februari 2013 22:55


Vilken dag! Vilken helt fantastisk vacker dag det varit idag, dessutom ledig, inte helt fel. Igår var jag dock hemma från jobbet pga en väldigt dålig natt kvällen innan, jäkla skit illamående efter sprutan. Men det var igår, och idag har solen visa...

Av Johanna - 24 februari 2013 22:12

Helgen är över och allt är som förut! Jättebra med andra ord     Eller? Nä faktiskt inte! Försöker samla ihop hjärnan och sluta fundera så mycket, det är väl bara att gilla läget och Go with the flow! Det är väl inget fel på mej? Jo liiiite kansk...

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards