Alla inlägg den 22 september 2011

Av Johanna - 22 september 2011 21:57

Känner mej inte som världens mest sociala människa just nu. Jag vet att jag måste prioritera bort saker när jag är så här trött, men det känns inte roligt.

Jag fick lov och säga ifrån om Quizzen ikväll, jätte tråkigt, men jag orkar inte. Det är så skittråkigt att behöva göra det, för samtidigt är det härliga människor som faktiskt ger mej bra energi, vilket alltid behövs, och så är det en väldigt trevlig tillställning. Men nu är det så!!! Bara att gilla läget och hoppas orken finns nästa Torsdag.


Var lite social med katterna istället, och tog hand om mej själv lite. Långt härligt varmt bubbelbad, insmörjning med min underbar Cocoa Butter kräm, så nu luktar jag som en hel chokladkaka. Mums! Te och varma mackor fick bli kvällsmat, och nu är det sängen med katten på fötterna, SVT-Play på datorn för att kolla på serien Bron som jag missade igår.

Hoppas det går bra för vårt Quizzlag..........

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards