Alla inlägg den 9 september 2011

Av Johanna - 9 september 2011 23:45

Jag vet att det inte alltid är så lätt att vara glad och positiv, jag har sjäv dåliga dagar då det inte känns så kul att ens gå ur sängen. Men man har oxå ett eget val vad man vill göra med sin dag, och jag tror mycket på, att man kan påverka sig sjäv, sina egna tankar, om sig sjäv och människor i ens omgivning. Framför allt, slå dej sjäv på axeln och säg, "du duger som du är" du är bra. Försök hitta något varje dag som gör dej glad, lycklig, tacksam. Det finns alltid något även i mörka stunder. 

Min tacksamhet idag, är att min älskade systerdotter klarad av en operation utan några konstigheter. I morgon kommer bästa moster och hälsar på dej min lilla M.



 

Av Johanna - 9 september 2011 23:42

Det var betydligt skönare att vakna upp den här morgonen efter att ha sovit 11 timmar i streck. ELVA!! Det har nog inte hänt sen jag var tonåring. Tyvärr blev jag lika trött igen efter en dusch och frukost. Jobbigt läge! Nu hade jag redan innan bestämt att jag skulle jobba en halv dag för jag vet ju hur det gick igår, så jag tog det lite lugnt hemma innan jag åkte iväg till jobbet kl.12

Fick oxå reda på mina provsvar från igår, det var väl som väntat, dom "vita" för låga, 2,6 tror jag och dom ska ligga mellan 4-10. Så var det även något prov som visade för höga levervärden??? Tror själv att det beror på medicinen jag äter just nu, hoppas det iallafall.

Det gick bra att jobba dom fyra timmarna jag var där, sen blev det lite inhandling till kvällen. En kväll som avslutades med hemmagjord pizza tillsammans med med min lilla Em.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards