Alla inlägg den 13 september 2011

Av Johanna - 13 september 2011 22:32

Vill bara säga att jag är tacksam för att jag har ett jobb som jag trivs med och väldigt trevliga arbetskamrater. Framför allt är jag glad  att jag klarade av att gå dit idag, tog bara lite sovmorgon först,  för kroppen var lite trött och sliten efter gådagens behandling. Det är ju ett positivt fall framåt..... att kunna jobba alltså!!

Av Johanna - 13 september 2011 20:55

Jag börjar nästan tro att jag är släkt med Alfons Åberg, asså "jag ska bara".

Nej Johanna, du ska INTE bara, du behöver vila. Det finns en fördel med att få kortisondropp, jag blir så super hypad och orkar äntligen göra en massa saker på en gång och får så många tankar i hjärnan om vad jag ska hinna med på en kväll. Men..... Vet att det kommer surt efter så det är bara att försöka slappna av lite och bara baka en sorts kaka, inte gå upp o baka bullar kl 4 på morgonen, inte promenera en mil bara för att det går. Jag måste försöka vara så där lagom som vi oftast är här i landet lagom.

Så därför ska jag ta min nya bok: En sannolik historia, av Karin Alvtegen, katterna i sängen och lite choklad för det är jag värd!!!


   Mmm.... Marabo!!!!      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards