Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Johanna - 20 februari 2012 20:39

Spruta och ett djävla illamående!

Ligger nerbäddad i sängen och har så gjort sen klockan 13 idag. För det första inte sovit en blund i natt trots painkiller piller och lite sovgott piller, och för det andra så var det dax för veckans spruta med cellgift. Riktigt hög mysfaktor .

Men jag tycker själv att jag är riktigt duktig, jag som varit sååå rädd för sprutor hela mitt liv tar en spruta själv som ingenting, fast dom är ju å andra sidan rätt små.

Problemet uppstår ca 4 timmar efter, skallebank, frossa, klåda och stickningar på huden, illamående, och jag var till och med tvungen att spy! Inte så trevligt att vara på jobbet då men som tur var så var det ändå dags att bege sig hemåt.

Så hem i säng med med mej, och där ligger jag än och har försökt att få i mej lite te. Kroppen värker som om den är drabbad av influensa, men mer piller törs jag inte ta för det känns bara som att illamåendet blir värr av det.

Hoppas nu bara att detta är övergående så jag slipper att ha det så här varje vecka, för det står jag INTE ut med.

Jag har iallafall gjort en bra sak idag. Bokat bord på en härlig Tapasrestaurang i Göteborg, då vi ska till Götet på utbildning nästa vecka, och då ska jag INTE va dagen efter sprutan sjuk. Så nu blir det till att försöka sova lite igen och hoppas morgondagen har ngt annat i sitt sköte än den här skiten, dessutom börjar jag inte jobba förrens 13.00 imorgon så då har det nog vänt......


Just så känner jag mej, ord överflödiga.....  

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards