Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Johanna - 2 februari 2016 21:55

Ja det var visst ett antal år sedan jag skrev. Då var syftet att ha lite koll på min trognaste, tråkigast följeslagare SLE /LUPUS? Jag behöver fortfarande koll för den slutar visst inte förfölja mig.
Mycket har hänt sen sist! Jag har tagit jägarexamen, blivit biodlare och utvecklat ett närmast maniskt förhållande till odling! Har även skaffat en kolonilott som jag har tillsammans med min ena dotter Diddi.

Sjukdomen forsätter att bråka med mig, med just nu en otrevlig värk i höfterna! Det har visst konstaterats att det är nekros i höfterna! Skelettet vittrar sönder, vilket får mig att tänka på kexchoklad!  Så måste ju benet se ut? Så jag är för tillfället sjukskriven i väntan på läkarbesök på torsdag, hoppas jag vet mer då!
Ägnar istället dagarna åt Odling av alla möjliga och omöjliga fröer!
Det är väldigt avkopplande.

Vacker chiiblomma som slog ut idag. Namnet är Filius Blue, LYCKA ❤


Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards