Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Johanna - 24 februari 2013 22:12

Helgen är över och allt är som förut! Jättebra med andra ord  


Eller? Nä faktiskt inte! Försöker samla ihop hjärnan och sluta fundera så mycket, det är väl bara att gilla läget och Go with the flow! Det är väl inget fel på mej? Jo liiiite kanske, iallafall vittnar dom rosa, vita, gul/gröna, röda pillrena om det, och den där äckliga sprutan som ska tas i morgonbitti! Är faktiskt inte alls sugen på det! Inte heller är jag sugen på att gå till jobbet, möjligtvis för att träffa lite trevliga kollegor och tjata lite. Men jag har ont, ont i händerna, ont i munnen och satans så ont i höfter och ben. Varför? Jag har fasiken inte bett om det det här!

Jag undrar fortfarande när den här lilla åkomman kan tänka sig att gå över? Ska nog fråga doktorn på onsdag vad han tror om det.

Sluta gnäll människa, du har ju så mycket att vara tacksam över. Ja det har jag, och det största och bästa är tre unga damer. Saknar dock den äldsta gumman som är Halmstadbo för tillfället.

Sen är jag väldigt tacksam för att jag har min bil som kan ta mej ut i naturen och fotografera, eller bara sitta på en klippa och filosofera, lite kallt just nu kanske att sitta på en klippa, men en promenad gör gott även om jag får lägga mej och vila när jag kommit hem. 

Vila ja! Det kanske är bäst att försöka slå ihop dom små blå om jag ska orka upp till jobbet imorgon. 


Men först en blick från dagens fotografering!


          

Ida och Emma  

      

Händelöp!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards