Alla inlägg den 9 april 2012

Av Johanna - 9 april 2012 22:52

Så var då påsken över för den här gången!

Skönt har det varit med några extra dagar ledig, och mysigt har det varit att krama om äldsta dotter några dagar, men i morgon återgår det till vardagen igen. Karin åker tillbaka till Halmstad, jobbet hägrar och en massa måsten som är inplanerade. Sjukgymnastikbadet, tanläkaren, provtagning inför nästa veckas droppbehandling och läkarbesök. Dessutom är jag visst en riktig slarvfia, proverna skulle jag visst ha lämnat förra veckan, men antingen har jag glömt, eller så har jag förträngt att jag skulle lämna i från mej lite blod. Tror på det senare, förträngning för att det är så tråkigt. Men jag ska göra det i morgon eller nästa, eller nästa... Får se vilket humör jag är på.

Helgen har iallafall varit bra med mycket god mat, mycket vila OCH mycket lek med fotoredigering med min Iphone, hur kul som helst, har blivit som helt uppslukad och vill bara ut och ta nya kort, men det är bara bra, frisk luft, motion, perfekt att kombinera nytta med nöje.

Sen avslutades helgen med ett fint barndop, då min bästa och äldsta vän är hemma från USA med sin underbara lilla dotter. Som vi har längtat efter att få träffa dom, och nu är dom här en vecka. Fick dessutom äran att hämta dom på flygplatsen på långfredagen. Lycka 

Nu hoppas jag kunna sova bort lite av illamåendet som smyger sig på, eftersom det är den där tråkiga sprutdagen, men först måste jag nog fixa med lite bilder!!!


Horns Udde!  


Stadsparken Västervik!


   

Horns Udde!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards