Alla inlägg den 6 april 2012

Av Johanna - 6 april 2012 11:08

Välkommen underbara ledighet, fyra dagar, vilket lyx, här ska det njutas!

Och njutning kommer det bli på hög nivå när jag får ha alla mina tjejer samlade. Inledde ledigheten med en spontan Quizzkväll. Det saknade folk i ett lag så jag ramlade in en minut innan det började, riktigt trevlig, sen hur bra det gick kan vi lämna därhän!

En annan bra uppladdning för en lugn påskhelg var att komma hem och min bästa Ida hade storstädat hemma, OCH lagat god mat till sin mamma och lillasyster. Kan inte vara annat än tacksam. 

Det är väl för mycket att hoppas på bra väder i helgen för tydligen har vädergudarna bestämt att det ska vara kallt och snöa, men vad gör det egentligen? Det blir så väldigt legitimt då att krypa ner i sängen och slösurfa, spela onödiga spel på Iphonen, läsa böcker och glufsa i sig godis. Promenaderna får jag väl ta tag i efter Påsk! 

Kroppen håller sig peppar, peppar ganska lugn just nu, förutom några djävligt irriterande sår och blåsor där man inte alls vill ha dom. Men det går väl över snart hoppas jag. Med tanken och viljans kraft så ska skiten bort! PUNKT!

Upp och hoppa med mej nu så jag inte får liggsår, liiite liiite nytta ska jag göra, börjar med frukost! 


   Störst av allt är vänskapen mellan Karin och vår underbar vän Jakob

Välkommen hem kramen säger allt 


Hoppas gör jag iallafall på att vädergudarna ångrar sig!   

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards