Alla inlägg den 2 april 2012

Av Johanna - 2 april 2012 21:33

Ny vecka och nya möjligheter!

Idag har jag tagit ytterligare ett kliv uppåt på min väg tillbaka till en heltid på jobbet. 75 % ska jag jobba, och nya arbetsuppgifter har jag eftersökt och fått, så det kan inte bli annat än bra. Det känndes så bra så jag höll på att missa att jag skulle gå hem, men på den punkten får jag allt skärpa till mej, annars är jag snart ute på hal is.


Ytterligar en ny giv är att jag, på läkarens rekommendation ska ta min spruta lite senare på dagen för att kanske slippa vara vaken när illamåendet och alla andra konstigheter i kroppen händer, men nu ligger jag här och det har redan hänt. Dock har jag ju hunnit med lite mer idag eftersom jag inte var tvungen att gå hem och lägga mej efter jobbet. Men jag har inte tid just nu att sova! Måste fixa och greja lite innför Påsk, och för att min äldsta dotter kommer hem från Halmstad för att fira påsk med släkt och vänner. Men jag antar att hon står ut med dammråttorna bara mamma är pigg.... Så jag vilar mej i form 

Jag avslutar nog kvällen i säng med att kolla på serien Damages på SvT-play. Måste erkänna att det är det enda jag inte missar på TV. Sen har jag fastnat i lite för mycke spel på Iphonen, WF, Rumble och nu sist Draw something. Inte konstigt att man inte hinner med ngt annat. 


   Helgens Gofika hos syster  


 

Helgens annorlunda, vin med blåbär!


 

Helgens sällskap  

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards