Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Johanna - 28 februari 2012 11:51

Så klarde jag av sprutdagen och överlevde!

Blev inte riktigt lika dålig som förra måndagen, även om illamåendet var tvungen att hälsa på! Tog sprutan på morgonen och sen jobbade mina timmar, men sen blev det sängen när jag kom hem. Sov 3 timmar direkt efter jobbet vilket jag tror va bra, undrade dock hur jag skulle kunna sova på natten, men det gick alldeles utmärkt . Tolv timmar till!! Inte illa för att vara mej. Idag känns det mest som en dov baksmälla med lite huvudvärk och frossa i kroppen, men det går helt klart åt rätt håll. Ska bli spännade att se hur kroppen tål det här. Blodproverna som togs visade att mina vitablodkroppar var lite för låga, sjunkit från 3,2 till 2,5, och referensvärdet ligger mellan 4 och 11. Ingen fara på taket men det vore ju bättre att det stiger inte sjunker. Men den som lever får se.

Nu blir det till att hosta upp sig iallafall för det bär snart iväg till Göteborg för lite utbildning och hoppas på att jag orkar med det. Ska bli jättekul att träffa kollegor från andra ställen.

Några timmars sömn i bilen gör mej nog pigg och glad, och sen vankas det förhoppningsvis lite god mat när vi kommer fram och givetvis en härlig hotellfrukost imorgon bitti. Det ser jag fram emot.


  Här ska frukosten intas på Elit Plaza i Göteborg  

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Skapa flashcards