Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Johanna - 23 februari 2012 21:00

Just i dag mår jag bra, jag förs framåt av kraftiga vindar...!!

Faktiskt så känns det så just idag, mår rätt ok helt enkelt. Var tidigt på jobbet och skulle lätt ha kunnat jobba 8 timmar, men som den kloka lilla gumma jag har blivit så gick jag snällt hem efter 4.

Hem till en väntande tapetserarivrig pappa! Så eftermiddagen gick åt till tapetserande av hall och kök, och idag orkade jag med att hoppa upp och ner mellan golv och tak . Jag fick vara första limmare, och farsgubben slängde upp tapeterna. Vi får väl se om jag är lika vigulant i morgon. Jag fick även lägga sista handen på Emmas nya skrivbord, hade väl gjort lite fel igår, så gör om gör rätt blev mottot för dagen.

Enda missen för i dag skulle väl va att jag inte har varit ute i det underbart vackra vårvädret, men det var inte sista fina dagen det här året antar jag, så det hinns nog med.

Nu blir det tidigt i sängen efter ett skönt bad och lite smaskande på mörk choklad, för imorgon blir det först jobb i statens tjänst, och sen hem o måla. Hurra vad fint det ska bli!!!


   Koncentrerad på skrivbordsbygge!!


 

Jag hann fånga ett vårtecken utanför min ingång . Lycka!!!!!! 

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards