Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Johanna - 21 februari 2012 22:29

Vilken tur att jag inte har mått illa idag när det är stora Semmeldagen . Jag har gjort ett hattrick i semlor. Vet inte om det är bra eller dåligt men gott var det iallafall.

Fick en lång nattsömn natten till idag och blev inte väckt förrens halv 11 när telefonen ringde. Upp och iväg till jobbet något omtöcknad.

Dagen har inte varit 100 %,  men hyfsad tills fram på eftermiddagen då värk och feber intog kroppaset igen. Det är ju självaste fan att det inte kan få vara skapligt en hel dag.

Annars var det väldigt trevligt att komma till jobbet idag, inte bara för Semlorna skull, utan för att jg fick ett jättefint halsband som min mammalediga jobbarkompis Linda har gjort åt mej. Texten valde jag själv när jag vann en tävling hon hade på FB till alla hjärtansdag.

Som min syster sa " Det sista som överger oss är hoppet". Ingen närmare förklaring på det........ Nu ska Johanna ta o sova för ögonen börjar visst gå i kors, förmodligen kommer jag drömma om gräddiga bullar i natt...... Zzzzzz  Zzzzzzz,,,,,,,,,


   Så fint det blev....


 

Gammal bild men smaskig att titta på......

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards