Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Johanna - 19 februari 2012 20:48

Jo då, helgen har varit precis i min smak. Inte gjort mer än nödvändigt även om jag försökt....

Tänkte jag skulle ge mej på o spackla och slipa väggar i hall och kök. Hur dum får man bli. Snälla lilla Johanna du har ont lite här och var, så du kanske ska be om hjälp istället?? Men hon är lite envis den här flickan, kan själv......  eller inte!!

Annars har det blivit lite promenader, lite god mat och vin, bad och mys med mina fyrbenta vänner och så liiiite städning. 

Så det kändes rätt OK fram tills att jag skulle till Apoteket på söndageftermiddagen och hämta ut sprutorna, då bröt fröken ihop. Jag vill verkligen INTE ta skiten som jag vet att jag mår dåligt av, måste erkänna att jag tyckte väldigt synd om mej själv just då . Så hem till syster för att kramas lite och då känndes det lite bättre, men jag blir så trött på mej själv, det är väl bara att bita ihop. Så nu biter jag, och ska krypa ner i sängen och vänta på sömnen, drömma lite om något jag redan längtar till nämligen Hösten, och få gå ut i skogen och plocka svamp det är min melodi........



  Hög mysfaktor ligger alltid i min säng!!


 

Detta drömmer jag om!!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards