Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

För mycket gnäll!!

Av Johanna - 16 februari 2012 20:45

Ska försöka låta bli och gnälla så mycket, iallafall just nu. Det är så lätt att snöa in i negativa tankemönster så nu får det fasen bli till att hosta upp sig . Nu är det bara 4 timmar jobb kvar och sen tar jag helg. Hoppas på att det blir härligt vinterväder så jag kan gå ut på några uppfriskande promenader. Blir ensam hela helgen då alla mina fina döttrar ska vara tillsammans i Halmstad i helgen. Viktig innebandymatch som ska ses av tillresta supportrar från Småland, och jag får sitta hemma och bita på naglarna framför datorn.

En mycket positiv sak jag just fick reda på är att min bästa vän som bor i USA kommer hem till påsk, det gillas skarpt för vi har inte setts sen jag fyllde 40, och var där hos henne. Opppss, avslöjad!!! Jag är inte 27.......

En annan kulig sak var att jag igår vann lite rosa prylar från en blogg, www.mondoblog.se/thomasoscarson/ det är det lilla i det stora som gör det .

Sist men inte minst, det absolut viktigaste av allt, som gör att varje dag är viktig, mina älskade älskade tjejer, min underbara syster med familj, och min helt fantastiskt, underbara mamma och pappa. Tur att ni står ut ut med den här gnälltanten..... Ja, jag vet ni älsker ma´ ändån......

Jo en sak till när jag ändå håller på... Fotografera, leka och fixa och trixa med bilder, ganska högt upp på önskelistan kommer en systemkamera, vad som kommer överst??? Det är bara en önskedröm.....


            Vinterpromenad med Emmsi.....


 

Min fina far med mosters gull......


 

Något dimmig bild, men tror det va så jag kännde mej,,,,,,

 
 
Matildha

Matildha

19 februari 2012 18:05

Vinnaren ur helgens blogg är dragen, kolla in om det blev du? om inte så drar en ny igång på Fredag! :D
http://matildhamakkisusanne.blogg.se/2012/february/vinnaren-av-helgens-blogg.html

http://matildhamakkisusanne.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 11 september 2017 10:13


Så där ja! Dax att skriva en rad eller två😀   Hur mår jag? Jo synd att klaga, men det gör jag ändå. Min SLE är förhållandevis lugn, jag knapprar mina meduciner och får kortisonsprutor med jämna mellanrum! Har oxå fått den stora äran att l...

Av Johanna - 2 februari 2016 21:55


Ja det var visst ett antal år sedan jag skrev. Då var syftet att ha lite koll på min trognaste, tråkigast följeslagare SLE /LUPUS? Jag behöver fortfarande koll för den slutar visst inte förfölja mig.Mycket har hänt sen sist! Jag har tagit jägarexamen...

Av Johanna - 10 november 2015 21:44

Mycket länge sedan jag skrev så det är väl på tiden? Återkommer med lite mer när energin kommer till mig   ...

Av Johanna - 27 februari 2013 22:55


Vilken dag! Vilken helt fantastisk vacker dag det varit idag, dessutom ledig, inte helt fel. Igår var jag dock hemma från jobbet pga en väldigt dålig natt kvällen innan, jäkla skit illamående efter sprutan. Men det var igår, och idag har solen visa...

Av Johanna - 24 februari 2013 22:12

Helgen är över och allt är som förut! Jättebra med andra ord     Eller? Nä faktiskt inte! Försöker samla ihop hjärnan och sluta fundera så mycket, det är väl bara att gilla läget och Go with the flow! Det är väl inget fel på mej? Jo liiiite kansk...

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards