Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Linköping - igen!

Av Johanna - 14 februari 2012 19:54

Ja det var ju igår förstås jag var där, privatchaufför i from av min snälla mamma, och samtidigt lite moraliskt stöd efter läkarbesöket. Gick väl inte riktigt som jag ville kan man säga.

Droppbehandlingen har väl kanske gjort någon verkan men inte fullt ut, desutom senaste gången, fick jag ngn form av allergisk reaktion mot medlet så nästan behandling blir i Linköping igen, med inläggning för att hålla koll på hur det går. Jag blir sååå trött, inte nog med det, så konstatera han att hela jag är som en inflammation i senfästen och leder. 

Men ska inte dom här förbannade pillren o droppet göra ngn nytta snart??

Lovar att jag håller på att tappa humöret fullständigt. Vad gör vi då? Jo vi ger Johanna lite mer mediciner, cellgifter (Metoject) sprutor som jag snällt ska ta själv varje vecka, med påföljande provtagningar för att se så alla värden i kroppen håller sig lugna och fina. Har nog glömt att säga det but "I just love it" . Väldigt ironisk.......

Det finns just nu lite för mycket på min "vill inte lista" Egentligen vill jag bara lägga med ner o tjuta o skrika, men vad hjälper det. Åka långt bort kanske, men jag kan väl tyvärr inte lämna den här djäveln hemma.

Jobba? Jo det försöker jag med, iallafall 4 timma än. Försökte flirta lite med snälla doktorn men han tyckte det räckte med fyra timmar ett tag till.

Tror att tom och avtrubbad är vad jag är just nu. Men jag vet, det är bara att bita ihop och ta nya tag imorgon. Men jag kan ju alltid önska att det har gått över till imorgon iallafall........ Och så vaknade hon ur sin dröm!!!


Snygga o fina, jag ska ha ljusblå färg !!

 

 Bay the way ingen Yoga idag heller, är inte på humör!!!!

 
 
Annika

Annika

15 februari 2012 08:53

Massor av styrkes Kramar, jag tänker massor på dig. <3

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

Johanna

16 februari 2012 08:41

Tack så mycket, kramar kan man inte få nog av ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 11 september 2017 10:13


Så där ja! Dax att skriva en rad eller två😀   Hur mår jag? Jo synd att klaga, men det gör jag ändå. Min SLE är förhållandevis lugn, jag knapprar mina meduciner och får kortisonsprutor med jämna mellanrum! Har oxå fått den stora äran att l...

Av Johanna - 2 februari 2016 21:55


Ja det var visst ett antal år sedan jag skrev. Då var syftet att ha lite koll på min trognaste, tråkigast följeslagare SLE /LUPUS? Jag behöver fortfarande koll för den slutar visst inte förfölja mig.Mycket har hänt sen sist! Jag har tagit jägarexamen...

Av Johanna - 10 november 2015 21:44

Mycket länge sedan jag skrev så det är väl på tiden? Återkommer med lite mer när energin kommer till mig   ...

Av Johanna - 27 februari 2013 22:55


Vilken dag! Vilken helt fantastisk vacker dag det varit idag, dessutom ledig, inte helt fel. Igår var jag dock hemma från jobbet pga en väldigt dålig natt kvällen innan, jäkla skit illamående efter sprutan. Men det var igår, och idag har solen visa...

Av Johanna - 24 februari 2013 22:12

Helgen är över och allt är som förut! Jättebra med andra ord     Eller? Nä faktiskt inte! Försöker samla ihop hjärnan och sluta fundera så mycket, det är väl bara att gilla läget och Go with the flow! Det är väl inget fel på mej? Jo liiiite kansk...

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards