Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Johanna - 1 februari 2012 21:45

Tyvärr tyvärr så har jag INTE varit på fest!

Det hade ju som syrran sa, varit bättre med en baksmälla om man visste att man hade haft roligt dagen innan!!! Men det här är ju bara tråkig biverkan på medicinen.

Skit oxå, blir lite orolig att jag inte ska tåla den här heller, finns inte så mycket mer att välja på nu när di lärde har testat hela arsenalen med mediciner, så nu håller jag tummarna för att det förhoppningsvis bara är en tillfällig formsvaka som går över när jag minst anar det. Helst till i morgon då för då hade jag tänkt att vara på jobbet igen. Tog faktiskt och gjorde som jag har bestämt, var hemma idag när jag inte mår helt OK. Det var duktigt av mej måste jag säga , och dessutom fick jag ju lyxa till det och få håret färgat idag. Inga radikala förändringar som grönt, rosa, lila eller så, bara lite mörkare och bort med det små grå!! Men i morgon blir det tjänstekläder på, för ett par timmar till statens förfogande, så det är bäst att försöka få några timmar ihop med kudden, men först ett värmade bad och rogivande te... och titta ut och njuta av att det äntligen kommer lite vitt på marken!!!   


   Var ska en Stenmark va om inte i skidbacken ;)


Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards