Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Johanna - 19 januari 2012 21:07

Äntligen är den här dagen slut och jag ligger nerbäddad i bingen!

Sömnen natten till idag har inte varit den bästa, riktigt urusel faktiskt, klockan var närmare 4 när mina små blåa korpgluggar bestämde sig för att slutas. Det var ju inte en minut för tidigt, för jag låg där i valet och kvalet om jag skulle gå upp och baka lite, eller göra någon annan nytta.

Egentligen hade det nog varit bättre, fördet var liiite jobbigt att gå upp efter bara ca 3 tim sömn. Värdelöst!!!

Fick ta min egen bil, trodde ja ja! Låset fruset och när jag väl fick upp det så satt dörrarna fast??? Bra start på dagen. Bästa kompisen kom och hämtade mej så jag kunde börja utföra operation dagsvärke. 

Eftermiddagen avslutades iallafall betydligt trevligare med en supergod lunch hemma hos Martina och hennes charmtroll till son. Sen har jag bara legat resten av dagen som ett vrak, förutom en kort inhandlingssväng med syster.

Nu blir det att omfamna kudden och vila upp sig till morgondagens jobb, och kvällens drabbning hos Syster Yster.

Kom just på att jag börja 12 imorgon, skönt.....


Bara lite bildlek för nöjesskull!!!

     


Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Skapa flashcards