Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Johanna - 16 januari 2012 15:55

Vilket skitväder det är idag! Eller iallafall just nu. Eller kanske är det jättebra med gråmulet snö/regnväder, för då känns det så OK att bara göra ingenting! För det är vad jag gör just nu, ingenting.....

Men jag har jobbat mina 4 timmar och jag var extra duktig idag, iallafall om jag får säga det själv, och det får jag ju! Jag promenerade både till och från jobbet, skönt på morgonen straxt efter 7, mindre skönt på hemfärden då det kom ner något blask från himmelen.

Vilken tur för mej att jag kunde gå hem och lägga mej i ett varmt bad, dricka varmt te, slösurfa och spela lite Wordfeud. Just nu känns det som om jag kan stå ut med att bara jobba halvtid. Faktiskt är det nog så att jag inte är riktigt redo för mer än, även om jag själv trodde det. Jag var ganska trött efter förra veckans komigångattjobba vecka!!

Helgen har därför varit till för vila och återhämtning, lite basketspelande har jag hunnit med att titta på, lite god mat och dryck har förgyllt kvällarna och så har jag även hunnit med att leka lite med Iphonekameran och laddat ner ett program för att redigera bilder. Mycket Roligt!! Så roligt så jag vill ha en riktig systemkamera och lära mej massor om fotografering. Det tror jag skulle kunna bli min "grej". Så om någon har en slant över så önskar jag mej en kamera .



Bara för att........

   
Fin solnedgång och ännu finar Emma!             
 

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards