Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Johanna - 11 januari 2012 22:26

Det rullar ju på fint det här! 

Jag tar mej upp på morgonen, och jag jobbar mina 4? timmar, tar en promenad hem, och sen har jag massa med tid över!

Men det är där, just där, det händer.

Så fort jag kommer hem och fått av mej tjänstekläderna så kommer tröttheten som ett brev på posten. Trött av vad? Jobba 4 timmar? Eller för att jag har vant mej vid att inte gå ur sängen innan klockan 12 om dagarna, eller är jag inte redo för jobb än?  Ja om detta tvista det lärda.

Det funkar ju iallafall inte att jag går och vilar en massa timmar efter jobbet, för då sover jag ju ännu sämre än jag redan gör. Balansgången är svår, det där med att vila lagom. Hur gör man det?

Istället för att vila idag så åkte vi och gjorde lite ärenden och tog oss en fika. Jag har ätit årets första semla, såååå goooott, och så onyttigt. Så ska det va, då smakar det som bäst!

Nu blir det tack och godnatt, och klockan blev visst för mycket ikväll igen, spelar visst ingen roll hur trött jag är, sova kan ju va farligt!!!

   Dagens MUMS!!!!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Skapa flashcards