Alla inlägg den 12 december 2011

Av Johanna - 12 december 2011 22:20

Nu väntas det i stugorna tror jag! Väntar på snö,en del iallafall, väntar på hemvändande barn, det gör jag, väntar på JUL, det gör alla barn!! Jag väntar oxå på att det ska bli kallare, så isarna runt omkring på våra sjöar kan lägga sig, för nu tror jag kroppen skulle både klara av, och tycka om att fara iväg ut på långfärdsskridskotur! Hoppas det blir så väldigt snart.


Oj vad den här veckan har gått fort och jag vet knappt vad jag gjort. Lite bråk med försäkringskassan som först började knotta om att jag inte skulle få någon ersättning men det löste sig tack och lov, lite röj i ett rum som ska tapetseras, väldigt smart drag att dra igång med det nu innan jul, det finns ju inget annat att göra , julklappsbestyr, bakning, läkarbesök, promenader och framförallt mycket vila och det sista, vila alltså börjar nog ge resultat. Känner mej starkare, friskare och mer tillfreds. Har iallafall (tror jag) accepterat att vara hemma och tillåta mej att lyssna på min kropp och inte göra ngt förhastat. Just idag känns det som om jag kan gå och jobba imorgon. Men se det ska jag INTE!!!

Nästa vecka blir det ett rehabmöte med arbetsgivaren,  företagshälsan och så jag förstås, och det kommer få bli en mjukstart någon gång efter nästa behandling som är den 2 januari, börjar nog med 25% och ökar sakta, sakta om jag nu kan lägga band på mej, men det ska nog gå bra hoppas jag.

Nu är snart ordningen återställd här hemma när Karin kommer hem från Halmstad och jag får ha dom tre bästa tjejerna hemma tillsammans. Lycka på hög nivå!!


     Lite trött och sliten Emma efter helgens pluggande!!

    Det närmar sig Jul!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards