Alla inlägg den 1 december 2011

Av Johanna - 1 december 2011 17:30

Den här gången behövde jag inte ge mej upp i ottan, vilket inte spelade så stor roll eftersom  jag ändå inte sov något natten till onsdag. Får nog höra med farbror Doktorn om han har något starkare piller att sova på. I vilket fall som helst så blev jag skjutsad till Linköping av min snälla pappa och hans bror.

Behandlingen gick ungefär som förra gången, svårt att sätta nål och ta prover, det var två sköterskor som försökte få in den där himmla nålen i armen på mej. Det gick till slut efter lite bökande 

Det droppade på så fint i ca 1 1/2 tim utan några problem och reaktioner, men sen började illamående, trötthet, yrsel och en lätt feberökning att komma. Inga kraftiga minnesluckor vad jag vet. Förresten hur ska jag kunna minnas ngt jag inte minns??? Det brukar ju vara andra som talar om för mej om vi har pratats vid eller inte. Ja ja, jag fick iallafall ligga kvar på "droppmottagningen" någon timma för att kolla att allt verkade OK!! Det gjorde det, så då fick jag en svit på avd 128. Dom verkar ha ändrat lite på konceptet, så nu är det bara tjejer på salen. Det känns faktiskt bättre.

Väl upp på avd fick jag även en kortisonspruta i axeln (aj som satan), så nu kanske jag snart kan köra bil på ett bra sätt igen och dottern slipper sköta växelspaken åt mej.

Dock trodde jag verkligen att jag skulle få gå hem dagen efter, men jag får snällt ligga kvar en natt till!!! Varför?? Jag är fortfarande yr, mår illa och så vill dom ha lite koll på trycket som va lite lågt 90/60!!

Men jag är ju lite envis av mej, så sista ordet kanske inte är sagt än, det går ju tåg hem senare, så det skulle jag allt kunna ta och hoppa på!! Den som lever får se!!!

En Stenmark!!

 

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Skapa flashcards