Alla inlägg den 28 november 2011

Av Johanna - 28 november 2011 20:35

Det lackar visst mot jul, lite svårt att missa det med tanke på att det börjar pyntas i affärer redan någon gång efter midsommar. Nu är det verkligen så, att julen har jag INGET emot, jag älskar jul, och tomtar kan jag inte få för många av, men var sak kan väl ha sin tid? Jag blir stressad av allt som man förväntas hinna med och göra, och stress och jag är inte riktigt goda vänner med varandra, så jag försöker lägga band på mej och bara göra det jag tycker är viktigast och det får gå i min takt, och i mellan åt så lägger jag mej bara ner och vilar. Det gör jag nu, vilar alltså!! 

Lite ordning har jag nog fått här hemma iallafall och några goda lusebullar har jag lyckats få till, man får se till att hinna med lite så länge kroppen och knoppen säger att det är OK! Dock har jag två väldigt tjuriga armar och axlar för tillfället, så det är en bedrift att bara försöka köra bil. Kanske inte är det mest ultimata när dottern får sitta brevid och växla för att det inte funkar för det värker så!! Dax för några kortisonsprutor!!!

Snälla Tomten jag önskar mej en automatväxlad bil, jag har varit jättesnäll hela året. (hoppas jag).

Den här veckan blir det både läkarbesök här i Västervik med ultraljud och röntgen av kärl och sköldkörtel, nya prover som ska tas, och sen blir det min tredje behandling i Linköping med inläggning över natten för observation, hoppas nu bara att det är sista gången, för det är skittråkigt att ligga där och yra  

Nu blir det sängen och försök till sömn, det är som vanligt en alldeles för stor bristvara och det är konstig tycker jag eftersom jag är såååå trött mest hela tiden. Just nu tycker jag iallafall att det är tur att jag är sjukskriven för det blir lite mindre stressande att inte kunna somna när man inte behöver tänka på att man måste upp på morgonen.

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Skapa flashcards