Alla inlägg den 22 november 2011

Av Johanna - 22 november 2011 23:22

Den här dagen har iallafall förflutit lite lugnare än igår!

Lång sovmorgon, bara några samtal med olika myndigheter, lite småplock hemma och en liiiten promenad i solen hann jag med innan den tjocka dimman plötsligt bara rullade in. Vad hände?? Tanterna och gubbarna på COOP var i chock, rätt roligt att bara lyssna på deras samtal och utläggningar. Hur länge man kan stå och prata om dimma ?Det är iallafall synd att klaga på svenska folkets engagemang i viktiga frågor .

En någorlunda bra dag avslutatdes med ett alldeles utmärkt, kraftfullt och superskönt yogapass, där både kropp och knopp fick sitt, det var en rätt stark upplevelse.  Det är väl lite så att känslorna sitter lite på utsidan för tillfället.

Problemet är bara just nu att jag brukar bli så där skönt trött efter yogan, men tydligen inte idag, så sömnen lär nog vänta på sig. Jag har tagit ett varmt bad och så får det bli lite spikar i ryggen innan jag tar till det tunga artilleriet som stavas sovpiller... 

   GOD NATT OCH SOV GOTT!!!!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards