Alla inlägg den 8 november 2011

Av Johanna - 8 november 2011 11:24

Hemma igen, forfarande bara på permission, ska tillbaka imorgon för fler undersökningar IGEN!!!!

Det har inte hittats några fel, ( mer än dom vanliga). och det är ju skönt. Men vad är det då som händer? Det känns jätte oroligt.. Men jag kanske börjar bli knäpp i huvudet :(.. Nu är det bara gråt och gråt..... Var kommer min yrsel ifrån och varför tappar jag minnet? Är det bara för att det är en stressande djävla sjukdom? Är det för att det senaste halvåret med cytostatika behandling och dåligt mående har stressat mej mer än jag förstår själv? Att jag har bestämt mej för att jobba till varje pris, för att ekonomi stressar, för att tanken på att förlora mitt jobb stressar, att det känns lite som att ge upp om jag är hemma? Jag vet inte!!!

Just nu tänker jag iallafall vara hemma ett tag från jobbet och försöka hitta lite kraft, det har iallafall slagit mej mer än en gång att det är inte värt sitt pris att jobba in i döden. För det är så det känns just nu, måste ta hand om mej själv, prioritera må bra saker, och gå igenom min nya behandling tills jag vet om den gör någon nytta. 

Tänker börja nu med en kopp varmt te, och sen på med lite kläder och ge mej ut på en liten skogspromenad, för att sen avsluta dagen med Yoga, om orken finns!!!


Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards