Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Sjukhus!!

Av Johanna - 3 november 2011 17:40

Sjukhusdoft kan vara den mest otrevligaste doften av alla!!

Ligger inlagd på sjukhuset sen igår, då jag blev alldeles yr, vimsig, svamlade, och snubblade fram. Som vanligt envis och gick till jobbet. Inte så smart drag.....

Satt i matsalen och somnade, hade ringt sjukvården innan och väntade på att dom skulle ringa upp. Hade ju ringt till Linköping dagen innan för att jag var yr och konstig då oxå.

När läkaren ringde blev jag tillsagd att åka direkt till Akuten. Okej, okej. Jag ska..... Fick skjuts av en snäll jobbarkompis, minns inte så mycket av vad dom gjorde för undersökningar, men tillslut blev jag iallafall inlagd på avd 5.

Min bästa lillasyster var hos mej ett par timmar, men det minns jag heller inte så mycket av, fast jag kommer ihåg att hon hade köpt 2 stora chokladkakor. Det är något konstigt med mej och sjukhus tror jag. Det SKA bara ätas choklad.


Ganska sent på kvällen gjordes en CT-skalle med kontras, den visade inget, vilket är skönt, men frågan kvarstår ju. Vad är det då?

Idag har det gjors en lumbalpunktion, aj f'*n vad ont det gjorde... Dom kom inte in i ryggmärgen förens tredje försöket och då hade nog både läkare och sköterskor fått för sig att jag va djävulen själv, så mycket svordomar som kom ur min mun. Inget svar på dom proverna än.

I morgon ska det göras en magnetröntgen och så ska jag träffa en öronläkare som skulle kolla något med balansen, vet inte riktigt vad. 

Problemet är att jag vill verkligen inte vara här, vill åka hem, och imorgon fyller min yngsta år. Då vill jag vara hemma och sjunga för henne  

Jag är rätt trött på att det alltid ska vara något som det är fel på. Men jag hoppas att jag får åka hem imorgon, tänker INTE ligga kvar här över helgen. Så det så.......


     

 
 
Ingen bild

Lena LT

3 november 2011 20:20

Men du, vad är det som händer!? Låter ju inget vidare alls.
Hoppas du får hjälp fort så att du får komma hem!
Stor kram till dig! <3

Johanna

7 november 2011 15:55

Tack för kramen, hoppas kunna fixa lite yoga på tisdag :)

Kram!

 
Annika

Annika

4 november 2011 11:54

Men stackare, krya på dig nu.. låter otäckt detta som du har i kroppen. Visserligen känner jag igen mig lite, just nu lider jag av stress, panikångest och oro inombords, då kan jag med bli väldigt yr och få minnes luckor, har jag läst tidningen eller inte?? Kommer inte ihåg vad jag gjort för 8 minuter sedan, men inte på detta otäcka sett som du har nu.

Hoppas du får all hjälp du bara kan få.. // Massor av Krya Kramar

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 11 september 2017 10:13


Så där ja! Dax att skriva en rad eller två😀   Hur mår jag? Jo synd att klaga, men det gör jag ändå. Min SLE är förhållandevis lugn, jag knapprar mina meduciner och får kortisonsprutor med jämna mellanrum! Har oxå fått den stora äran att l...

Av Johanna - 2 februari 2016 21:55


Ja det var visst ett antal år sedan jag skrev. Då var syftet att ha lite koll på min trognaste, tråkigast följeslagare SLE /LUPUS? Jag behöver fortfarande koll för den slutar visst inte förfölja mig.Mycket har hänt sen sist! Jag har tagit jägarexamen...

Av Johanna - 10 november 2015 21:44

Mycket länge sedan jag skrev så det är väl på tiden? Återkommer med lite mer när energin kommer till mig   ...

Av Johanna - 27 februari 2013 22:55


Vilken dag! Vilken helt fantastisk vacker dag det varit idag, dessutom ledig, inte helt fel. Igår var jag dock hemma från jobbet pga en väldigt dålig natt kvällen innan, jäkla skit illamående efter sprutan. Men det var igår, och idag har solen visa...

Av Johanna - 24 februari 2013 22:12

Helgen är över och allt är som förut! Jättebra med andra ord     Eller? Nä faktiskt inte! Försöker samla ihop hjärnan och sluta fundera så mycket, det är väl bara att gilla läget och Go with the flow! Det är väl inget fel på mej? Jo liiiite kansk...

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards