Alla inlägg den 3 november 2011

Av Johanna - 3 november 2011 17:40

Sjukhusdoft kan vara den mest otrevligaste doften av alla!!

Ligger inlagd på sjukhuset sen igår, då jag blev alldeles yr, vimsig, svamlade, och snubblade fram. Som vanligt envis och gick till jobbet. Inte så smart drag.....

Satt i matsalen och somnade, hade ringt sjukvården innan och väntade på att dom skulle ringa upp. Hade ju ringt till Linköping dagen innan för att jag var yr och konstig då oxå.

När läkaren ringde blev jag tillsagd att åka direkt till Akuten. Okej, okej. Jag ska..... Fick skjuts av en snäll jobbarkompis, minns inte så mycket av vad dom gjorde för undersökningar, men tillslut blev jag iallafall inlagd på avd 5.

Min bästa lillasyster var hos mej ett par timmar, men det minns jag heller inte så mycket av, fast jag kommer ihåg att hon hade köpt 2 stora chokladkakor. Det är något konstigt med mej och sjukhus tror jag. Det SKA bara ätas choklad.


Ganska sent på kvällen gjordes en CT-skalle med kontras, den visade inget, vilket är skönt, men frågan kvarstår ju. Vad är det då?

Idag har det gjors en lumbalpunktion, aj f'*n vad ont det gjorde... Dom kom inte in i ryggmärgen förens tredje försöket och då hade nog både läkare och sköterskor fått för sig att jag va djävulen själv, så mycket svordomar som kom ur min mun. Inget svar på dom proverna än.

I morgon ska det göras en magnetröntgen och så ska jag träffa en öronläkare som skulle kolla något med balansen, vet inte riktigt vad. 

Problemet är att jag vill verkligen inte vara här, vill åka hem, och imorgon fyller min yngsta år. Då vill jag vara hemma och sjunga för henne  

Jag är rätt trött på att det alltid ska vara något som det är fel på. Men jag hoppas att jag får åka hem imorgon, tänker INTE ligga kvar här över helgen. Så det så.......


     

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards