Alla inlägg den 1 november 2011

Av Johanna - 1 november 2011 22:15

Bäst att skriva så länge jag kommer ihåg vad jag hade tänkt att skriva!

Har jobbat idag efter mitt samtal imorse. Fram till lunch gick det bra, men sen vet jag inte vad som hände riktigt. 

Blev så vannsinnigt yr i huvudet, och matt i kroppen. Min bästa vän fick hålla i mej påvägen till matsalen. Försökte få i mej lite och äta, gick ut och tog en kopp kaffe men benen bara skaka. Väl inne igen på jobbet så blev jag tillsagd att gå hem, eller rättare sagt få skjuts. Men envis som jag är så ville jag stanna, någon hämtade våra sjuksyror som kollade tryck och puls, det var väl inget alarmerande, något högt undertryck vad nu det står för?


Sen blev det jobbigt när kompisen frågade varför jag lätt arg på en av mina bästa vänner ute på lunchen!!! Jag har inte den blekaste aning om att jag pratat med honom överhuvudtaget?? Vad är det som händer?  


Min kompis gick och hämtade min chef för att dom tillsammans skulle övertala mej att gå hem. Men jag blev kvar.

Fick sen skjuts hem, och gick direkt och la mej. Fortfarande yr, och det oroar mej lite. Ringde Linköping på inrådan av chefen, men min läkar kunde inte på rak arm säga vad det beror på. Han trodde iallafall inte att det berodde på den nya medcinen. Blev det värr skulle jag höra av mej till läkarna här i Västervik, och dessutom flyttad han min nästa behandling från den 9 november till den 13 för han vill vara med hela behandlingen och han ville desutom ha god tid på sig att träffa mej innan jag får droppet. 

Va trött jag är på alla tider som ska passas hit och dit,


Så här känner jag mej, som ett stort frågetecken, får inga bra svar!!!!

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Skapa flashcards