Alla inlägg den 19 september 2011

Av Johanna - 19 september 2011 22:46

Aj, aj, aj, det bultar och det bankar..

Men det brukar folk säga är bra, för det kan inte värka i tomrum. Ha!! det var väldigt kul sagt. Jag gillar inte huvudvärk alls, jag tycker det okul att stoppa i sig skallebankpiller, det räcker så bra med alla andra små piller. Men bara att gille läget, en näve gott o blandat så är kvällen räddad.


Vad gör man annars en måndag?

Börjar dagen med att försova mej, kan man skylla på någon annan än sig själv? Nä, förmodligen inte, men jag tänker försöka.

Den första är han den där killen som vägrar dyka upp, sen är ju sängen med två katter i väldigt skön just på morgonen, telefonen måste vara trasig för den ringer inte, eller? Oj då! den har visst slutat att ringa för en halvtimme sen, det är visst så att man "bara" kan snozza i en timme. Jag tror jag är lite av världsmästare i snozzning.

Annars har jag jobbat en hel dag, vilket känns bra, men sen blev det bara mat o sängen och där ligger jag än!! Hoppas nu bara telefonen funkar imorgonbitti!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards