Alla inlägg den 12 september 2011

Av Johanna - 12 september 2011 22:14

Ha ha!!! Nu är jag visst giftig oxå. Läste en  informationsbroschyr idag när jag fick min 10:e cytostatikabehandling att cellgifter kan finnas i kräkningar, avföring, urin, saliv, svett och spermier upp till 72 timmar efter intag. Men det är ju det jag sagt hela tiden, känner mej som en vandrande kemikaliefabrik. Tänd inte en tändsticka brevid mej för då säger det poff!!

Hur som helst så gick behandlingen idag förhållandevis bra, det tog ca 1 1/2 timmma och fick dessutom lite besök av mamma under tiden gifterna droppad in.

Nu känner jag mej dock lite avslagen och trött för frossan och illamåendet börjar knacka på dörren. Men nu är det bara två behandlingar kvar, HURRA!!! 

Hoppas nu sömnen kan vara med mej för jag har faktiskt tänkt att gå till jobbet imorgon även om jag tar lite sovmorgon först.

   
Varning för gift!!!!

 

SLE
Av Johanna - 12 september 2011 20:00

Om det nu är så mycket att vara lycklig över, men jag har iallafall lyckats med det stora konsstycket att putsa ETT fönster, eller jaa det är ett treglasfönster och då säger min otroligt välutvecklade matematiska hjärna att det blir 6 glas. Rätta mej om jag räknat fel. Det händer nämligen allt som oftast...

Men hur som helst är jag glad ( lycklig kankse är att ta i) att det är gjort, och armarna verkade hålla. Vi får se hur det känns imorgon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om livet,tre fina tjejer,naturen, intresset för mat och om min trognaste ovän...

Frågor?

4 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor som intresserar mej!!

Mat och recept


Ovido - Quiz & Flashcards